Nakolanniki ergonomiczne Snickers 9122
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Ergonomiczne nakolanniki ochronne Snickers 9122 pomogą Ci zadbać o swoje kolana. Zapewniają one zaawansowaną ochronę kolan podczas pracy w pozycji klęczącej. Dzięki nimi wykonanie wielu prac stanie się wygodne i bezpieczne.
Cechy produktu:
- lekkie i ergonomiczne,
- doskonałe do częstego klękania,
- świetnie rozkładają siłę nacisku,
- chronią przed przebiciem,
- pasują do wszystkich spodni marki Snickers z systemem KneeGuard,
- materiał: 50% EVA, 50% polietylen,
- spełniają wymagania normy EN 14404 (typ 2 poziom 1),
- kod producenta: 9122.
Nie wiesz które nakolanniki wybrać? Sprawdź nasz poradnik:
Nakolanniki robocze Snickers 9122 zaprojektowane zostały dla optymalnej ochrony kolan. Cechuje je lekkość oraz ergonomiczny kształt. Wykonane są z połączenia materiału EVA oraz poliestru, dzięki czemu są elastyczne. Bardzo dobrze chronią przed różnymi rodzajami materiałów znajdujących się na podłodze. Zapewniają ochronę przed przebiciem. Doskonale sprawdzą się w pracy, która wymaga częstego klękania. Świetnie rozkładają siłę nacisku. Ochraniacze na kolana posiadają wstępnie wyprofilowaną budowę, która dopasowuje się do kolana zapewniając wysoki komfort. Model ten kompatybilny jest ze wszystkimi spodniami marki Snickers z systemem KneeGuard.
Zobacz wszystkie nakolanniki robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: