Engelbert Strauss

Klips do rękawic Engelbert Strauss

24,99 zł
29,99 zł
-17%

Najniższa cena produktu 349,99 zł z dnia 19.05.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 349,99 zł z dnia 19.05.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów o wartości 0,20 zł

Klips do rękawic Engelbert Strauss

Model: 7611395

Materiał: sprężysty polimer acetalowy

Rodzaj zamknięcia: klips

Klips do rękawic Engelbert Strauss świetnie sprawdzi się do zarządzania akcesorami, które lubią  znikać w najmniej oczekiwanym momencie: rękawiczkami, kluczami itp. Wystarczy karabińczyk przypiąć np. do szlufki spodni, części plecaka, czy pasa roboczego, a klipsem przypiąć to, co chcemy zawsze mieć przy sobie. Klips wykonany jest z nieelektrostatycznego/nieprzewodzącego polimeru.

Cechy produktu Klips do rękawic Engelbert Strauss:

  • klips do mocowania rękawic i innych akcesoriów z karabińczykiem
  • niezwykle lekki i wytrzymały polimer  

Dowiedz się więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP z naszego bloga!

Szczegóły Produktu

9999001213711

Opis

Przedział cenowy
Do 50 zł

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl