






Najniższa cena produktu 379,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 38 punktów o wartości 4,00 zł
Spodnie robocze Dassy Dynax
Wytrzymałe i wygodne spodnie Dassy Dynax robią prawdziwą robotę. Dobrej jakości materiały, potrójne szwy i elastyczne panele rozciągające się podczas noszenia sprawią, że nie będziesz chciał ubierać innych spodni do swojej pracy.
Spodnie robocze ze stretchem to prawdziwy must have. Wygodne i stylowe spodnie Dassy Dynax zaprojektowane przez jednego z liderów w produkcji profesjonalnej odzieży roboczej. Konstrukcja spodni gwarantuje swobodę ruchów podczas pracy. Główny materiał spodni wykonany jest z mechanicznego stretchu, czyli mieszanki bawełny i poliestru która się rozciąga podczas ruchu. Dodatkowo w miejscach które szczególnie naprężają się podczas zmiany pozycji umieszczone zostały panele z 4 kierunkowego stretchu, który jest jak guma i rozciąga się właśnie w 4 kierunkach.
Dzięki zastosowaniu połączenia materiały o właściwościach rozciągających oraz 4 kierunkowego stretchu spodnie Dassy Dynax umożliwiają ci wygodne kucanie, klękanie oraz zmianę pozycji. Zapomnij o otarciach na skórze, nagniecionych biodrach, poprawianiu spodni czy akrobacjach przy wchodzeniu na drabinie. Elastyczny stretch pozwala na swobodne zrobienie dużego kroku na drabinę, przyklęknięcie na kolano, czy siadanie bez nieprzyjemnego uczucia skrępowania ruchu.
Sprawdź również inne spodnie robocze w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.