Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze Dassy Miami cechy produktu:
- Regulowane kieszenie na nakolanniki Cordura®
- 2 przednie kieszenie
- 2 tylne kieszenie z klapami
- 2 kieszenie na nogawkach
- Kieszeń na narzędzia
- Uchwyt na długopis
- Kieszeń na miarkę
- Kieszeń na telefon
- Uchwyt na identyfikator
- Kieszeń na suwak dla większego bezpieczeństwa
- Regulowana elastyczna część tylna
- Regularny krój
- Standardowy stan
- Potrójne szwy
- Możliwość wydłużenia nogawki (dodatkowe 5 cm)
Materiał
- 65% poliester / 35% bawełna, +/- 245 g/m²
- Wzmocnienia: nylon Cordura®
- Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100
Trwałość i wygoda w jednym
Dassy Miami to spodnie robocze zaprojektowane dla wymagających użytkowników. Wzmocnienia Cordura® zapewniają wyjątkową odporność na zużycie, a liczne kieszenie pozwalają na wygodne przechowywanie narzędzi. Regulowane nakolanniki gwarantują optymalną ochronę i komfort pracy. Wybierz Dassy Miami i ciesz się trwałością oraz funkcjonalnością każdego dnia!
Wzmocnienia z Cordury
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...