• Bluza z kapturem Dassy Woodie
  • -25%
  • Nowy

Bluza z kapturem Dassy Woodie

239,99 zł
Oszczędzasz: -25%
179,99 zł
239,99 zł Oszczędzasz 25%
Regularna cena: 239,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
S
S
M
L
XL
XXL
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARA. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM]
XS 84-88
S 88-96
M 96-104
L 104-112
XL 112-120
XXL 120-128
XXXL 128-136
XXXXL 136-144
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARA. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM]
XS 84-88
S 88-96
M 96-104
L 104-112
XL 112-120
XXL 120-128
XXXL 128-136
XXXXL 136-144
Ilość
Wysyłka 5 dni roboczych
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  18 punktów  o wartości  3,60 zł

Bluza z kapturem Dassy Woodie to obowiązkowa pozycja dla fanów marki Dassy Workwear. Wykonana z bawełny, z obszernym kapturem. Dyskretne logo Dassy z przodu w formie haftu i duże kontrastowe logo Dassy Workwear na plecach. Nie ma lepszego sposobu żeby pokazać, że jesteś prawdziwym fanem tej marki. 

Materiał
Połączenie materiałów
Kaptur
Tak
Warstwa
Środkowa
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

DASSY EUROPE

Pathoekeweg 15

Brugge - België 8000

info@dassy.eu

General Safety Product Information