Czapka z daszkiem Snickers 9079
Czapkę z daszkiem Snickers 9079 zaprojektowana do znakowania firmowego i ochrony przed słońcem. Rozmiar uniwersalny z wygodną regulacją pozwala dopasować czapkę do obwodu głowy. Kolorystyka pozwala na dopasowanie czapki do pozostałych elementów garderoby od Snickers Workwear.
Czapka z daszkiem Snickers 9079 cechy produktu:
- wykonana z bawełny,
- dużo miejsca na znakowanie firmowe,
- otwory wentylacyjne dla lepszej cyrkulacji powietrza,
- regulowana z tyłu,
- wygięty daszek,
- gramatura 340 g/m2,
- kod produktu: 9079.
Zaprojektowana z myślą o wysokim komforcie użytkowania oraz możliwościach znakowania firmowego. Doskonała czapka pod wykonanie haftów i nadruków firmowych. Świetnie nadaje się dla firm które chcą wyróżnić się z tłumu dzięki spersonalizowanej odzieży roboczej z nadrukiem.
Sprawdź inne czapki w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Impregnat do odzieży wodoodpornej Snickers 9912
Często wybierane do tego produktu: