Buty robocze niskie Solid Gear Atlas S3 SRC
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Obuwie robocze Atlas znanego producenta Solid Gear to połączenie solidnego wykonania z wysokiej klasy materiałów, lekkości i komfortu. Atlas to model charakteryzujący się solidną konstrukcją z wytrzymałej licowej skóry oraz niską wagą dzięki zastosowaniu lekkich kompozytowych materiałów. Dobrze spisze się w wymagających warunkach, zapewniając przy tym bezpieczeństwo i wygodę.
Buty robocze niskie Solid Gear Atlas S3 SRC cechy produktu:
- wykonane z wysokiej jakości skóry premium TECH,
- antypoślizgowa i olejoodporna podeszwa Vibram® TPU,
- bieżnik samoczyszczący oraz nie pozostawiający śladów na powierzchniach,
- wkładki wewnętrzne wyposażone w amortyzatory z materiału Poron® który jest niezwykle miękki i trwały,
- perforacja na powierzchni wkładki zapewnia dobrą wentylacje i cyrkulacje powietrza,
- kompozytowy podnosek oraz wkładka antyprzebiciowa zapewniają niską wagę buta,
- szeroka konstrukcja podnoska zapewnia dużą ilość miejsca na palce,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC,
- kod producenta SG74003.
Buty robocze o klasycznym wyglądzie Atlas S3 marki Solid Gear wykonane są z najwyższej jakości skóry licowej premium, która jest łątwa w czyszczeniu i konserwacji oraz oczywiście odporna na uszkodzenia mechaniczne. Podnosek i wkładka antyprzebiciowa z kompozytu gwarantują niską wagę buta. Podeszwa znanej na cąłym świecie marki Vibram® jest odporna na oleje i smary oraz antypoślizgowa. Bieżnik jest samoczyszczący dzięki czemu łatwo pozbędziesz się błota ze swojej podeszwy. Sprawdzona w butach outdorowych i trekingowych podeszwa Vibram® to przyczepność nawet w bardzo złych warunkach atmosferycznych na lodzie i śniegu. Zastosowana skóra licowa klasy premium zapobiega wnikaniu wody i sprzyja wentylacji. Oczywiście zalecamy systematyczną impregnacje.
Zobacz też inne półbuty robocze dostępne w ofercie BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: