Engelbert Strauss wkładki do butów active, soft
Engelbert Strauss wkładki do butów active, soft
Nr katalogowy: 79490
Wykonane z miękkiej pianki doskonale amortyzującej nierówności podłoża. Przeznaczone do stosowania w butach roboczych Engelbert Strauss. Wkładki z powłoką antybakteryjną i powłoką niwelującą nieprzyjemne zapachy. Pianka, z której wykonano wkładkę dopasowuje się do kształtu stopy i zapamiętuje jej urzeźbienie. Wkładki Engelbert Strauss gwarantują doskonałą oddychalność dzięki perforowanej powierzchni. Polecamy stosowanie dedykowanych wkładek Engelbert Strauss oraz skarpet termoaktywnych do butów roboczych Engelbert Strauss. W przypadku używania całego systemu Strauss, wygoda i komfort pracy będą największe.
Engelbert Strauss wkładki do butów active, soft cechy produktu:
- miękkie i elastyczne,
- doskonale tłumią nierówności,
- odciążają stopę i pozwalają jej na odpoczynek,
- zapamiętują kształt stopy, by zapewnić jeszcze większy komfort użytkowania.
Chcesz wiedzieć więcej na temat produktów z rynku BHP? Przeczytaj nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: