• Impregnat NIKWAX Aqueous Wax 125ml
  • Nowy
  • Wyprzedane

Impregnat NIKWAX Aqueous Wax 125ml

22,99 zł
Cena regularna: 22,99 zł
Ilość
Wyprzedane
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  2.3 punktów  o wartości  0,46 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Bezbarwny impregnat Nikwax Aqueous Wax w formie wosku odnawia warstwę wodoodporną na obuwiu, chroniąc przed przemoczeniem.

Preparat Nikwax do obuwia ze skóry licowej zwiększa wodoodporność, a przy tym wspomaga właściwości oddychające materiału. Produkt nie powoduje nadmiernego zmiękczania skóry, a ponadto jest bezbarwny, dzięki czemu nie zmienia wyglądu obuwia. To doskonały sposób na przedłużenie żywotności obuwia, może być stosowany przed pierwszym użyciem, jak i do zużytych skór. Wygodny w nakładaniu - gąbkowy aplikator pozwala na precyzyjne pokrycie  obuwia preparatem. Może być stosowany także na mokre obuwie. Impregnat jest bezpieczny dla środowiska i użytkownika, nie zawiera szkodliwych substancji i jest niepalny.

Impregnat NIKWAX Aqueous Wax 125ml cechy produktu:

  • nadaje warstwę wodoodporną na skórze licowej,
  • wspomaga właściwości oddychające,
  • nie zmiękcza nadmiernie skóry,
  • bezbarwny,
  • wygodny aplikator gąbkowy,
  • bezpieczny dla środowiska,
  • kod producenta: NI-28.

Zobacz wszystkie produkty Nikwax w ofercie Baltic BHP!

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.