Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Impregnat NIKWAX Tkanina i skóra odnawia warstwę hydrofobową obuwia, przedłużając jego żywotność i zwiększając komfort użytkowania. Wygodny aplikator ułatwia nakładanie.
Preparat z aplikatorem gąbkowym, przeznaczony do impregnacji wszelkiego rodzaju obuwia skórzanego i tkaninowego. Środek odnawia warstwę DWR obuwia, poprawia właściwości wodoodporne, a przy tym nie zmniejsza oddychalności. Impregnat jest bezpieczny dla środowiska oraz dla użytkownika, niepalny i nietoksyczny. Można nakładać go także na mokre obuwie. Pojemność 125 ml. Sposób użycia: Wstrząsnąć przed użyciem. Nakładać na wyczyszczone, wilgotne obuwie. Po upływie 2 minut zetrzeć nadmiar preparatu czystą szmatką i pozostawić do wyschnięcia w temperaturze pokojowej. Uwaga: produkt może powodować niewielką zmianę koloru skóry/materiału.
Impregnat NIKWAX Tkanina i skóra 125ml cechy produktu:
- wygodny aplikator gąbkowy,
- pojemność 125 ml,
- odnawia warstwę hydrofobową,
- nie pogarsza oddychalności obuwia,
- bezpieczny dla środowiska i użytkownika,
- kod producenta: NI-05.
Sprawdź także impregnaty do odzieży w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: