Plecak Snickers 9623
Plecak Snickers 9623 to obowiązkowa pozycja w garderobie każdego prawdziwego fana marki Snickers Workwear. Plecak 9623 jest nieprzemakalny, uszyty z grubego i wytrzymałego poliamidu rip-stop. Szczelne nieprzepuszczające wody szwy oraz rolowane zamknięcie od góry dają 100% gwarancje wodoszczelności. Jest niezwykle przydatny nie tylko do transportowania ubrań i wyposażenia ale również do przechowywania w miejscu pracy. Zabezpiecza zawartość przed zabrudzeniami i wilgocią.
Cechy produktu:
- wykonany z wodoodpornego poliamidu ripstop
- wszystkie szwy są klejone dzięki czemu nie przepuszczają wody
- tył plecaka jest wyścielany miękkim materiałem który poprawia komfort noszenia oraz wentylacje
- paski na ramiona są wyścielone miękką gąbką
- pasek stabilizujący na klatkę piersiową który pomaga równomiernie rozkładać obciążenie
- wyposażony w poręczny uchwyt
- kieszeń zapinana na wodoszczelny zamek ułatwia dostęp do plecaka bez otwierania górnej kieszeni
- górne wodoszczelne zamknięcie w formie rolowanej taśmy znane z wodoszczelnych worków transportowych dla żeglarzy
- pojemność plecaka to 20 litrów co umożliwia spakowanie się np. na 2-3 dniową wycieczkę górską latem
Zobacz również inne produkty Snickers Workwear w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Snickers spodnie robocze FlexiWork+ 6905 piratki
Często wybierane do tego produktu: