Rękawice Snickers 9327 Power Flex Guard
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Rękawice Snickers 9327 Power Flex Guard
Model: 9327 Power Flex Guard
Materiał: 65% nitryl, 25% poliamid, 10% poliuretan
Wymagania: EN 388
Ochrona podczas ciężkiej pracy
Wytrzymałe, bezszwowe rękawice marki Snickers. Od wewnątrz i na palcach dwukrotnie powlekane nitrylową powłoką, zapewniającą wodoodporność i wytrzymałość w trudnych warunkach oraz w wilgotnym środowisku. Lepsza przyczepność przy pracy z substancjami oleistymi, dzięki dodatkowej powłoce wierzchniej warstwy z mikro wykończeniem. Wierzch dłoni przewiewny, mankiet elastyczny i wąski - gwarantuje doskonałe dopasowanie do nadgarstka. Produkt spełnia wymagania normy EN 388.
Rękawice Snickers 9327 Power Flex Guard cechy produktu:
- wewnętrzna strona i palce pokryte nitrylową powłoką,
- powłoka wierzchniej warstwy dla lepszej przyczepności,
- przewiewny wierzch dłoni,
- elastyczny mankiet,
- bezszwowe,
- zgodne z normą EN 388.
Zobacz też inne rękawice robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Engelbert Strauss
Engelbert Strauss Evertouch rękawice ocieplane
Często wybierane do tego produktu: