Impregnat NIKWAX do skóry licowej 125ml
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Impregnat NIKWAX do skóry wspomaga wodoodporność i pielęgnuje obuwie wykonane ze skóry licowej. Może być stosowany jako zabezpieczenie dla nowych butów, jak i do starszych - aby przedłużyć ich żywotność.
Preparat Nikwax nadaje skórze hydrofobową powłokę DWR, a jednocześnie odżywia i pielęgnuje. Doskonale sprawdzi się przed pierwszym użyciem obuwia aby zmiękczyć i zabezpieczyć materiał, jednak z powodzeniem odnowi także zużytą skórę. Opakowanie z aplikatorem w postaci gąbki pozwala na wygodne nałożenie preparatu. Środek można stosować zarówno na mokrą, jak i suchą skórę. Jest bezpieczny dla środowiska i użytkownika, wytworzony na bazie wody, niepalny i nie zawiera szkodliwych substancji. Sprawdzi się także do obuwia z membranami, np. Gore-Tex.
Impregnat NIKWAX do skóry licowej 125ml cechy produktu:
- nadaje warstwę DWR,
- zmiękcza i pielęgnuje skórę,
- odnawia zużytą skórę przedłużając żywotność obuwia,
- wygodny aplikator z gąbką,
- bezpieczny dla środowiska i użytkownika,
- pojemność 125 ml,
- kod producenta: NI-19.
Zobacz wszystkie produkty Nikwax w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: