• Nowy
Nikwax

Nikwax SoftShell Proof Spray-On 300ml

41,99 zł
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 6

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów

Zadbaj o swoją odzież razem z marką Nikwax. Niezwykle wydajny impregnat w sprayu doskonale zabezpiecza odzież typu Softshell. Pojemność opakowania to 300 ml.

Cechy produktu:

  • niezwykle wydajny,
  • przeznaczony do ubioru typu Softshell,
  • może być użyty na wilgotne tworzywa,
  • poprawia właściwości oddychające, 
  • nadaje hydrofobowość,
  • utrzymuje zdolność do przenoszenia wilgoci,
  • pojemność 300 ml,
  • kod producenta: 441.

Preparat SoftShell Proof Spray-On marki Nikwax to niezwykle wydajny impregnat w sprayu przeznaczony do użytku z odzieżą typu Softshell, Softshelli Polartec, Gore Windstopper, Windbloc, Schoeller, tkanin pochłaniających wilgoć oraz innych. Pojemność 300 ml. Jego zaletą jest to, że przed użyciem nie trzeba suszyć ubrań - impregnat może być używany na wilgotne tkaniny. Poprawia on właściwości oddychające, nadaje hydrofobowość oraz utrzymuje wewnętrzne zdolności do przenoszenia wilgoci.

Sprawdź też inne produkty Nikwax dostępne w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

5020716441008
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.