Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Niezwykle prosty w użyciu impregnat NIKWAX TX-Direct w poręcznej butelce z atomizerem. Odnawia warstwę hydrofobową, a jednocześnie wspomaga właściwości oddychające.
Cechy produktu:
- wygodny atomizer,
- pojemność 300 ml,
- odnawia warstwę DWR,
- wspomaga właściwości oddychające,
- bezpieczny dla środowiska,
- kod producenta: NI-15.
Preparat przeznaczony do oddychającej odzieży wodoodpornej, służy do odnawiania warstwy hydrofobowej DWR na odzieży. Łatwy w zastosowaniu - może być nakładany na wilgotną odzież i nie wymaga ciepła do utrwalenia warstwy DWR. Produkt wspomaga właściwości oddychające, pozwala na wydostawanie się nadmiaru ciepła i wilgoci na zewnątrz. Jest bezpieczny dla środowiska i użytkowników, nie zawiera szkodliwych substancji, jest niepalny, wytworzony na bazie wody.
Sposób użycia: Nanieść dużą ilość preparatu na czystą odzież, dokładnie i równomiernie. Po upływie 2 minut zdjąć nadmiar impregnatu mokrą szmatką. Suszyć na powietrzu, w temperaturze pokojowej.
Zobacz wszystkie produkty Nikwax w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: