Środek do prania odzieży z wełny Nikwax Wool Wash
Wysokiej jakości środek przeznaczony do czyszczenia oraz pielęgnacji ubrań wykonanych z naturalnej wełny. Delikatna formuła doskonale odświeża i usuwa przykry zapach z wełnianej odzieży jednocześnie zmiękczając ją.
Cechy produktu:
- środek do prania wełnianych ubrań,
- doskonały do użytku z wełną merino,
- świetnie odświeża, usuwa przykry zapach i zmiękcza odzież,
- poprawia wchłanianie wilgoci przez wełnę oraz przyspiesza proces suszenia,
- przeznaczony do użytku w pralkach automatycznych, jak i do prania ręcznego,
- produkt na bazie wody,
- niepalny oraz w pełni biodegradowalny,
- bezpieczny dla środowiska, jak i użytkownika,
- wolny od szkodliwych fluoropochodnych węglowodoru,
- pojemność opakowania: 300 ml – ilość wystarczająca na około 6 prań w pralce, 1 L - do 20 prań.
- kod producenta: 131, 133P01
Środek do prania odzieży wełnianej Nikwax Wool Wash doskonale odświeża, usuwa nieprzyjemne zapachy oraz zmiękcza odzież. Poprawia wchłanianie wilgoci przez odzież oraz przyśpiesza proces suszenia. Dzięki delikatnej formule dobrze sprawdzi się do prania rzeczy noszonych bezpośrednio na skórze. Zalecany jest do prania odzieży wykonanej z wełny merino, jak i tradycyjnej wełny. Znacząco ułatwia jej pranie. Może być używany podczas prania ręcznego oraz w pralce automatycznej. Preparat do prania jest bezpieczny zarówno dla odzieży, użytkownika, jaki i środowiska. Wykonany na bazie wody. Niepalny oraz w pełni biodegradowalny. Nie zawiera szkodliwych fluoropochodnych węglowodoru.
Zobacz też inne produkty Nikwax dostępne w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...