Torba narzędziowa Diggers Contractor Pouch DK545
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Large Drill Holster Pouch DK668
Przechowuj narzędzia jak profesjonalista w torbie narzędziowej Contractor Pouch znanej marki Diggers, która wyposażona jest w prosty i szybki system mocujący Quick Click.
Cechy produktu:
- duża liczba kieszeni i uchwytów,
- solidna konstrukcja wzmocniona nitami,
- 2 duże kieszenie,
- kieszeń na notebooka,
- porządny uchwyt na młotek,
- wysokość: 28 cm
- szerokość: 26 cm
- głębokość: 15 cm
- materiał: poliester,
- kod producenta: DK545.
Kieszeń narzędziowa Diggers Contractor Pouch wykonana jest z wysokiej jakości materiału. Wzmocniona dodatkowo solidnymi nitami, dzięki czemu doskonale sprawdzi się nawet w najcięższych warunkach pracy. Model ten wyposażony jest w liczne kieszenie i uchwyty, w tym dwie duże kieszenie, kieszeń na notebooka oraz solidny uchwyt na młotek. Może być używana samodzielnie, jak i z pasem narzędziowym. Mocowanie do pasa jest bardzo proste i szybkie, dzięki systemowi mocującemu Quick Click. Wystarczy przypiąć klamrę do pasa na wytrzymały zatrzask.
Zobacz także pasy i kieszenie narzędziowe innych marek dostępne w BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: