Klipsy Diggers Quick Click 3 sztuki DK675
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Large Drill Holster Pouch DK668
Zestaw 3 uchwytów Diggers Quick Click umożliwiających przypięcie torby narzędziowej, kabury jak i innych potrzebnych akcesoriów marki Diggers w niemal dowolnym miejscu.
Cechy produktu:
- zestaw 3 uchwytów Diggers Quick Click,
- szybkie w montażu,
- kod produktu DK675.
Klipsy Diggers Quick Click pozwalają zachować porządek oraz wygodne transportowanie potrzebnych w pracy narzędzi i akcesoriów. Pozwalają one na mocowanie kieszeni narzędziowych marki Diggers do dowolnego elementu wyposażenia. Dzięki nimi przymocujesz swoją ulubioną torbę narzędziową do pasa monterskiego i potrzebne wyposażenie będziesz mieć zawsze pod ręką. Noś co chcesz i kiedy tylko chcesz. Zapomnij o ciągłej zmianie zawartości kieszeni w spodniach. W łatwy i szybki sposób przypnij torbę z potrzebnymi akcesoriami. Ciesz się swobodą i organizuj swoje wyposażenie tak jak lubisz. W zestawie 3 uchwyty Diggers Quick Click.
Sprawdź też inne produkty marki Diggers dostępne w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: