Snickers 3213 Ripstop spodnie robocze
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Lekkie ale wytrzymałe spodnie robocze? Spodnie Snickers 3213 mają to wszystko! Wykonane z lekkiego materiału wzmacnianego w technologii rip stop oferują komfort użytkowania i mają wysoką odporność na rozdarcia.
Cechy produktu:
- lekkie i wytrzymałe spodnie,
- wzmacniane w technologii rip-stop,
- praktyczne worki kieszeniowe,
- system pozycjonowania nakolanników Knee Guard,
- kieszeń na calówkę, nóż,
- kontrastowe elementy,
- model producenta: 3213.
Oferują ponadprzeciętny komfort pracy w codziennym użytkowaniu. Wykonane z lekkiej i trwałej tkaniny rip-stop, dającej wygodę i przewiewność w warunkach wysokich temperatur. System pozycjonowania nakolanników KneeGuard™ ze wzmocnieniami z materiału Cordura® gwarantuje niezawodną ochronę kolan nawet w ciężkich warunkach pracy. Dodatkową wygodę ruchu zapewniają profilowane nogawki, zaś elastyczność – strategicznie wszyty klin w kroku. Wyposażone w kieszeń na miarę składaną, z luźnym końcem dla lepszej wygody pracy. Elementem kroju są ponadto wzmocnione zakończenia nogawek polepszające trwałość i zabezpieczające przed przemakaniem.
Sprawdź również inne spodnie robocze w ofercie Baltic BHP!
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka robocza zimowa Snickers 1158 Allroundwork
Snickers Workwear
Ogrodniczki robocze Snickers 6051 Stretch AllroundWork
Snickers Workwear
Kurtka robocza zimowa Snickers 1112 Allroundwork
ToughBuilt
Nakolanniki profesjonalne ToughBuilt GelFit Fanatic
Często wybierane do tego produktu: