Ognioodporne ogrodniczki multiochronne WX3 Portwest FR405
Ognioodporne ogrodniczki multiochronne WX3 Portwest FR405 Cechy produktu:
- Odzież naturalnie trudnopalna – nie zmienia właściwości w trakcie prania
- Ochrona przed ciepłem promieniującym, konwekcyjnym i kontaktowym
- Liczne obszerne kieszenie
- Elastyczne panele w kluczowych miejscach podwyższające komfort użytkowania
- Brak elementów magnetycznych – nie zawiera niklu i żelaza
- Zgrzewana taśma odblaskowa poprawiająca widoczność
- Tkanina z filtrem 40+ UPF blokująca 98% promieni UV
- Stylowe kontrastowe kolory
- Elastyczne wykończenie w kroku dla lepszej swobody ruchów
- Regulowana długość nogawki
- Kieszeń na linijkę
- 9 obszernych kieszeni
- Dwie dwuwarstwowe kieszenie na nakolanniki z możliwością regulacji
- Przystosowane do środowiska ATEX
- Certyfikat CE KAT. III
- Materiał: 60% Modakryl, 39% Bawełna, 1% Włókno węglowe (280g)
Dlaczego warto wybrać Ognioodporne ogrodniczki multiochronne WX3 Portwest FR405?
Te nowoczesne ogrodniczki zapewniają najwyższy poziom ochrony w trudnych warunkach pracy. Elastyczne panele i regulowane nogawki gwarantują komfort i swobodę ruchów przez cały dzień. Liczne kieszenie i kieszenie na nakolanniki zwiększają funkcjonalność, a trudnopalna tkanina Modaflame dba o Twoje bezpieczeństwo. Idealne dla profesjonalistów wymagających trwałej, certyfikowanej odzieży ochronnej.
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Portwest Polska
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladz
obslugaklienta@portwest.com
To może Ci się jeszcze spodobać...