Spodnie robocze ogrodniczki Bosafety Mashup
Spodnie robocze ogrodniczki Bosafety Mashup najważniejsze cechy:
- Wysoki komfort i swoboda ruchu dzięki zastosowaniu 4-WAY STRETCH GRAPHENE – elastyczny materiał zapewniający wygodę i nieograniczoną swobodę ruchów
- Cordura® – wzmocnienia w miejscach szczególnie narażonych na zużycie
- Dobra cyrkulacja powietrza – zapewniająca komfort pracy
- Funkcjonalność i praktyczność:
- Wiele praktycznych kieszeni: Dwie kieszenie po bokach, kieszeń na piersi zapinana na zamek + wewnętrzna kieszeń, głęboka kieszeń boczna na udzie (lewa strona, zapinana na zamek)
- Kieszeń na narzędzia (prawa strona)
- Kieszenie na nakolanniki – wzmocnione materiałem Cordura®, możliwość regulacji wysokości
- Regulacja i dopasowanie: Regulowane szelki – umożliwiają idealne dopasowanie
- Regulowana długość nogawek – możliwość wydłużenia o 4 cm, przez wycięcie szwu
- Idealne do prac na zewnątrz i wewnątrz, w tym na placach budowy, gdzie nie jest wymagane ubranie o wysokiej widoczności
- EN ISO 13688 – spełnia wymagania dotyczące ochrony, ergonomii i bezpieczeństwa w miejscu pracy
- Wytrzymałe, elastyczne i funkcjonalne ogrodniczki robocze dla wymagających użytkowników
Zobacz krótką prezentacje wideo Spodni roboczych BoSafety Mashup
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...