Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Koszulka T-shirt Malfini Classic (d. Adler)
Model: Classic
Materiał: 100 % bawełna, gramatura 145g/m2
Koszulka T-shirt Malfini Classic - doskonała do nadruków
Koszulka typu T-shirt wykonana z bawełny o gramaturze 145g/m2. Dopasowany krój, wygodna i przewiewna. Wytrzymała, nie rozciąga się - przy praniu zachowuje swoje pierwotne właściwości. Koszulka Adler świetnie sprawdzi się w pracy jako Twoja podstawowa warstwa odzieży roboczej, jak również do noszenia na co dzień. Koszulki Adler świetnie nadają się do znakowania metodą sitodruku czy folią flex.
Cechy produktu:
- 100% bawełna,
- podwójne szwy w rękawach koszulki,
- wzmacniane szwy na ramionach,
- wykończenie kołnierza Lycrą,
- bardzo dobrze nadaje się do nadruków na odzieży.
Wejdź na nasz blog i dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP!
Pytania
Witam, Czy jest możliwość kupna koszulki lub innych produktów w sklepie z umieszczonym logo firmy?
Tak, jak najbardziej. Zajmujemy się znakowaniem odzieży poprzez haft lub nadruk (sitodruk, folia wgrzewana, flock oraz flex). Aby nanieść swoje logo na odzież z naszej oferty przygotuj plik graficzny (.pdf, .cdr, .ai, .svg) i wyślij go na adres print@balticenterprise.pl. Zamówienie produktów złożysz mailowo, nie zamawiaj produktów do znakowania bezpośrednio przez stronę internetową sklepu. Czas oczekiwania na realizację usługi zależy od dostępności produktów do znakowania oraz od wielkości zamówienia. Pamiętaj, że nie masz możliwości zwrotu znakowanej odzieży. Pozdrawiamy, załoga Baltic BHP!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: