Koszulka T-shirt Malfini Classic
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 22,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów
Koszulka T-shirt Malfini Classic (d. Adler)
Model: Classic
Materiał: 100 % bawełna, gramatura 145g/m2
Koszulka T-shirt Malfini Classic - doskonała do nadruków
Koszulka typu T-shirt wykonana z bawełny o gramaturze 145g/m2. Dopasowany krój, wygodna i przewiewna. Wytrzymała, nie rozciąga się - przy praniu zachowuje swoje pierwotne właściwości. Koszulka Adler świetnie sprawdzi się w pracy jako Twoja podstawowa warstwa odzieży roboczej, jak również do noszenia na co dzień. Koszulki Adler świetnie nadają się do znakowania metodą sitodruku czy folią flex.
Cechy produktu:
- 100% bawełna,
- podwójne szwy w rękawach koszulki,
- wzmacniane szwy na ramionach,
- wykończenie kołnierza Lycrą,
- bardzo dobrze nadaje się do nadruków na odzieży.
Wejdź na nasz blog i dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Slim fit
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|