• NOWOŚCI
Szelki bezpieczeństwa bhp Hornet

Szelki bezpieczeństwa bhp Hornet

299,99 zł

Najniższa cena produktu 299,99 zł z dnia 20.07.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 299,99 zł z dnia 20.07.2024

Kupuj więcej płać mniej!

Ilość Cena jednostkowa Oszczędzasz
2 284,99 zł Do 30,00 zł
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 30 punktów o wartości 3,00 zł

Szelki bezpieczeństwa Hornet to profesjonalne wyposażenie ochronne zaprojektowane z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie i komforcie użytkownika podczas pracy na wysokościach. Wykonane z wysokiej jakości materiałów, szelki Hornet łączą w sobie wytrzymałość, funkcjonalność oraz ergonomię, co czyni je niezastąpionym elementem wyposażenia dla pracowników w branży budowlanej, przemysłowej, a także w ratownictwie.

Szelki bezpieczeństwa bhp Hornet cechy produktu:

  • wielopunktowy system zaczepów,
  • 5 punktów zaczepowych (tył, przód, brzuch, 2 punkty boczne),
  • 8 punktów regulacji, 
  • miękkie wstawki na ramionach i udach,
  • szerokie pasy 45mm, wzmacniane szwy,
  • zaczepy D-ring ze stopu aluminium,
  • normy bezpieczeństwa EN 361, EN 813,
  • maksymalna waga użytkownika 120 kg, 
  • okres pracy to 7 lat od daty produkcji, oraz 5 lat od wydania do użytkowania,
  • rozmiar uniwersalny, regulowany maksymalnie 200 cm wzrostu i 120 cm w pasie,
  • kod produktu: Hornet.

Szczegóły Produktu

5901832509844

Opis

Normy EN
EN 361

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl