Szelki bezpieczeństwa bhp Gekko Pro
Szelki bezpieczeństwa BHP Gekko Pro to profesjonalne narzędzie, stworzone z myślą o zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa podczas pracy na wysokościach. Zaprojektowane zgodnie z najwyższymi standardami, zapewniają użytkownikowi nie tylko solidną ochronę, ale także wygodę i ergonomiczny design.
Szelki bezpieczeństwa BHP Gekko Pro cechy produktu:
- wielopunktowy system zaczepów,
- 5 punktów zaczepowych (tył, przód, brzuch, 2 punkty boczne),
- 8 punktów regulacji,
- miękkie wstawki na ramionach i udach,
- szerokie pasy 45mm, wzmacniane szwy,
- zaczepy D-ring ze stopu aluminium,
- normy bezpieczeństwa EN 361, EN 813,
- maksymalna waga użytkownika 120 kg,
- okres pracy to 7 lat od daty produkcji, oraz 5 lat od wydania do użytkowania,
- rozmiar uniwersalny, regulowany maksymalnie 200 cm wzrostu i 120 cm w pasie,
- kod produktu: 37131.
Szelki bezpieczeństwa Gekko Pro to doskonałe połączenie wysokiej jakości wykonania, wygody oraz atrakcyjnej ceny. Szelki wyposażone w wielopunktowy system zaczepów, dzięki czemu możesz skorzystać aż z 5 punktów bezpieczeństwa. Umożliwia to prace w każdych warunkach, od standardowej pracy na rusztowaniu po pracę w bocznym podparciu. Z tyłu znajduje się punkt do asekuracji, z przodu (na klatce piersiowej) znajduje się punkt składający się z 2 pętli, a dodatkowo 2 boczne punkty pozycjonujące oraz 1 punkt brzuszny, połączony z 2 pętlami, przeznaczony do pracy z liną.
Sprawdź inne szelki bezpieczeństwa w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...