Zestaw do pracy na wysokości GrassOctopus cechy produktu:
Kompletny zestaw asekuracyjny – idealny do prac na rusztowaniach i innych wysokościach, łączy szelki bezpieczeństwa z podwójnym amortyzatorem elastycznym.
Szelki bezpieczeństwa Grasshopper:
- Przednie i tylne punkty wpięcia – dwa przednie stalowe D-Ringi oraz solidny D-Ring z tyłu zapewniają wszechstronność i bezpieczeństwo podczas różnych typów prac.
- Boczne klamry zaczepowe – umożliwiają dodatkowe punkty stabilizacji przy pracy w podparciu.
- Pas biodrowy z wyściełaniem – zwiększa komfort i redukuje nacisk przy dłuższym użytkowaniu.
- Regulacja barków i ud – umożliwia precyzyjne dopasowanie do sylwetki użytkownika.
- Ergonomiczne wyściełanie – miękkie poduszki na ramionach, udach i w pasie poprawiają wygodę.
- Rozmiar uniwersalny – odpowiedni dla większości użytkowników.
- Certyfikaty EN-361, EN-358, EN-813 – potwierdzona zgodność z europejskimi normami bezpieczeństwa.
Amortyzator bezpieczeństwa elastyczny:
- Długość elastycznych taśm 75 cm (przed rozciągnięciem) – zapewnia optymalny zasięg bez nadmiernego luzu.
- Duże zatrzaśniki 50 mm – umożliwiają pewne mocowanie do różnych punktów kotwiczących.
- Zatrzaśnik do szelek 16 mm – bezpieczne i stabilne połączenie z uprzężą.
- Wytrzymałość zatrzaśników 25 kN – wysoka odporność mechaniczna w ekstremalnych warunkach.
- Minimalna wysokość robocza 6,75 m – gwarantuje skuteczność systemu amortyzującego w razie upadku.
- Maksymalna waga użytkownika 100 kg – wraz z narzędziami i wyposażeniem.
- Normy EN 355, EN 354, EN 362 – zgodność z normami dotyczącymi amortyzatorów, linek i zatrzaśników.
FAQ – Zestaw asekuracyjny GrassOctopus
Czy zestaw GrassOctopus pasuje na każdą sylwetkę?
Tak, szelki mają regulację w wielu punktach i rozmiar uniwersalny, dzięki czemu dopasowują się do różnych typów budowy ciała.
Do jakich prac nadaje się zestaw Grasshopper z amortyzatorem?
Zestaw szczególnie polecany jest do pracy na rusztowaniach, ale sprawdzi się również podczas montażu konstrukcji stalowych, dachów, masztów i w energetyce.
Jakie normy spełnia zestaw GrassOctopus?
Szelki są zgodne z EN 361, EN 358 i EN 813, a amortyzator z EN 355, EN 354 i EN 362 – co oznacza, że spełniają rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa europejskiego.
Czy amortyzator elastyczny GrassOctopus można wymieniać osobno?
Tak, wszystkie elementy zestawu można nabyć lub wymienić osobno, co pozwala na łatwe serwisowanie.
Jaka jest maksymalna waga użytkownika zestawu asekuracyjnego GrassOctopus?
Zestaw jest przeznaczony dla użytkowników o maksymalnej wadze 100 kg (wliczając ubranie i narzędzia).
EN 361
EN 362
przód
tył
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Consorte
Osoba odpowiedzialna:
SILBET Sp. z o.o.
ul. Grabiszyńska 233
53-234 Wrocław
POLAND
info@consorte.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...