Protekt Grider+ szelki bezpieczeństwa zestaw
Protekt Grider+ szelki bezpieczeństwa zestaw cechy produktu:
- Zaawansowany zestaw do pracy na wysokości – zawiera szelki P 05S z przednim i tylnym punktem zaczepowym, pasem biodrowym i bocznymi klamrami, podwójny amortyzator BW800 oraz linkę pozycjonującą LB100. Wszystko w praktycznej torbie transportowej.
- Maksymalna waga użytkownika: 100 kg
- Normy EN: EN 355, EN 358
- Kod produktu: Grider+
- Czas użytkowania: 10 lat od daty produkcji, wymagany coroczny przegląd.
- Szelki z dodatkowym pasem i klamrami bocznymi – idealne do prac wymagających stabilizacji pozycji roboczej (np. montaż konstrukcji stalowych).
- Wzmocnione taśmy i nici z poliestru – o szerokości 45 mm, zapewniają wysoką odporność mechaniczną i trwałość w warunkach przemysłowych.
- Amortyzator BW800 z podwójną taśmą – zwiększa bezpieczeństwo przy przemieszczaniu się między punktami zaczepowymi, umożliwiając pracę w podpięciu ciągłym.
- Stalowe zatrzaśniki AZ011 i AZ022 – różne typy blokad: „screw lock” (AZ011) i zapadka (AZ022), zapewniają maksymalne bezpieczeństwo przy pracy na różnych konstrukcjach.
- Linka pozycjonująca LB100 o długości 1,2 m – regulowana, z rdzeniem w oplocie, umożliwia precyzyjne ustawienie pozycji roboczej.
- Kolorystyka żółto-niebieska – zwiększa widoczność pracownika i poprawia kontrolę wizualną poprawności założenia sprzętu.
- Torba transportowa AXT2 – wymiary 31 x 27 x 10 cm, przejrzysty front umożliwia szybki przegląd zawartości, wykonana z trwałych materiałów.
FAQ – najczęstsze pytania o zestaw Protekt Grider+:
Czym różni się Protekt Grider+ od innych zestawów Protekt?
Wyróżnia się obecnością podwójnego amortyzatora z zatrzaśnikami o dużym otwarciu (AZ022) oraz krótszą, precyzyjnie regulowaną linką pozycjonującą.
Czy Protekt Grider+ spełnia normy bezpieczeństwa?
Tak, wszystkie elementy zestawu wykonano zgodnie z wymaganiami norm EN, a zatrzaśniki i amortyzator zapewniają wytrzymałość do 25 kN.
Jaka jest dopuszczalna waga użytkownika?
Zestaw przeznaczony jest dla użytkowników o masie do 100 kg.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Protekt - sprzęt do pracy na wysokości
PROTEKT
ul. Skromna 6
93-405 Łódź
handlowy@protekt.com.pl
Instrukcja użytkowania oraz deklaracje zgodności znajdziesz na stronach produktów wchodzących w skład zestawu.
To może Ci się jeszcze spodobać...