Kask do pracy na wysokości Portwest PS73 Endurance
Portwest

Kask do pracy na wysokości Portwest PS73 Endurance

189,99 zł
204,99 zł
-8%
Cena regularna : 204,99 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 189,99 zł
Kolor
  • Niebieski
  • Zielony
  • Pomarańczowy
  • Czerwony
  • Biały
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 19 punktów o wartości 1,90 zł

Kask do pracy na wysokości Portwest PS73 Endurance to lekki i spełniający wszystkie niezbędne normy kask z wentylacją i regulowaną tekstylną więźbą. Regulacja obwodu głowy za pomocą płynnego pokrętła, 4 punktowy regulowany pasek podbródkowy, środek kasku wyłożony miękką gąbką która poprawia wygodę użytkowania. 

Kask do pracy na wysokości Portwest PS73 Endurance cechy produktu:

  • lekki, waga 450g,
  • otwory wentylacyjne, 
  • 6 punktowa więźba, 
  • 4 punktowy pasek podbródkowy, 
  • środek skorupy wyłożony miękką gąbką, 
  • okres użytkowania aż 7 lat od daty produkcji, 
  • regulacja obwodu głowy za pomocą pokrętła, 
  • certyfikat EN 12492 - kaski do pracy na wysokości,
  • certyfikat EN 397 - kaski ochronne,
  • uchwyt na latarkę czołową, 
  • wyposażone w uniwersalne gniazda montażowe nauszników ochronnych 30mm,
  • kod produktu: PS73.

Szczegóły Produktu

Portwest
5036108325887

Opis

Normy EN
EN 397
EN 12492

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl