Koszulka odblaskowa t-shirt Bosafety Santiago
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Koszulka odblaskowa T-shirt Bosafety Santiago cechy produktu:
- Certyfikat EN ISO 20471 Klasa 1 – zwiększona widoczność w warunkach słabego oświetlenia.
- Kombinacja kolorów: Hi-Vis żółty i czarny – połączenie bezpieczeństwa i estetyki.
- Materiał: 100% ekologiczny poliester – ekologiczny i wytrzymały.
- Gramatura: 140 g/m² – lekka, przewiewna i komfortowa tkanina.
- Zgodność ze standardem EN ISO 13688 – gwarancja jakości i trwałości.
- Kod produktu: TS-SANTIAGO-RC-C1-0204
Dlaczego warto kupić T-shirt Bosafety Santiago?
Koszulka Bosafety Santiago to świetny element wyposażenia profesjonalisty na ciepłe letnie dni. Kiedy nie lubisz nosić kamizelek odblaskowych, koszulka Bosafety Santiago pozwoli Ci pracować wygodnie, bezpiecznie i w zgodzie z przepisami. Certyfikacja w zakresie normy EN 20471 gwarantuje, że będziesz bezpieczny podczas pracy w słabym oświetleniu. Koszulka jest lekka i przewiewna oraz dobrze schnie. Prezentuje się stylowo i profesjonalnie. Materiał użyty do produkcji pochodzi z recyklingu.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...