Koszulka odblaskowa robocza męska Iguana cechy produktu:
- 100% poliester, siateczkowa dzianina – lekka i przewiewna konstrukcja.
- Gramatura 130 g/m² – idealna na ciepłe dni.
- Fluorescencyjny kolor – zwiększa widoczność w dzień.
- Pasy odblaskowe – poprawiają bezpieczeństwo po zmroku.
- Okrągły dekolt i krótki rękaw – wygodny i swobodny krój.
- Doskonała wentylacja – dzięki siateczkowej strukturze materiału.
- Norma EN 17353 ( Type AB3 )
FAQ – Koszulka ostrzegawcza Iguana
Czy koszulka Iguana nadaje się na lato?
Tak, przewiewna siatka i niska gramatura sprawiają, że jest idealna na upały.
Czy t-shirt ostrzegawczy Iguana spełnia normy BHP?
Posiada fluorescencyjny kolor i pasy odblaskowe certyfikat EN 17353 ( Type AB3 ).
Jak dbać o koszulkę roboczą Iguana?
Prać w max. 40°C, bez wybielaczy i płynów zmiękczających.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Reiss
To może Ci się jeszcze spodobać...