• Koszulka Polo Classic Snickers 2718
  • Koszulka Polo Classic Snickers 2718
  • Koszulka Polo Classic Snickers 2718
  • Koszulka Polo Classic Snickers 2718
  • Nowy

Koszulka Polo Classic Snickers 2718

109,99 zł
Oszczędzasz: -5%
104,99 zł
Nadruk
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
Nadruk wytrzymałą folią. Nadruk tylko z loga w PDF lub w krzywych - nie pracujemy na plikach JPG, PNG. Czas realizacji około 3-4 dni robocze. Prześlij logo/nadruk na print@balticenterprise.pl. Brak prawa zwrotu.
Za nadruk zapłacisz: 0,00 zł
Kolor: Czarny
  • Niebieski
  • Czarny
  • Szary
  • Granatowy
  • Czerwony
  • Biały
  • Khaki
  • Stalowy
XS
XS
S
M
L
XL
XXL
3XL
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  10.5 punktów  o wartości  2,10 zł

Koszulka Polo Classic Snickers 2718 cechy produktu: 

  • Wzmocnione szwy na ramionach i z tyłu szyi dla zwiększonej trwałości
  • Łatwa w pielęgnacji – zachowuje kolor i kształt nawet po praniu w 70°C
  • Duża powierzchnia do znakowania firmowego
  • Wykonana z trwałej mieszanki 65% poliestru i 35% bawełny
  • Gramatura materiału: 220 g/m²

Dlaczego warto wybrać tę koszulkę Polo Classic Snickers 2718?

Wygodna i wytrzymała koszulka polo Snickers to doskonały wybór dla profesjonalistów. Dzięki mocnym szwom i wysokiej jakości materiałowi zachowuje świetny wygląd nawet po wielokrotnym praniu. Idealna do personalizacji, oferuje dużo miejsca na znakowanie firmowe. Sprawdzi się zarówno w pracy, jak i na co dzień, zapewniając komfort i trwałość.

Materiał
Połączenie materiałów
Krój
Regular
Warstwa
Pierwsza
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Santocka 39

71-083 Szczecin

office@hultaforsgroup.pl