Spodenki robocze Snickers 6108 stretch
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
ToughBuilt
Nakolanniki profesjonalne ToughBuilt GelFit Fanatic
Szorty robocze zapewniają komfort oraz wygodę nawet przy wysokich temperaturach. Dodatkowo model ten wyróżnia się wysoką jakością oraz trwałością. 4-kierunkowy elastyczny materiał, wzmocnione kieszenie czy pojemne, odpinane worki kieszeniowe to tylko kilka zalet modelu 6108.
Cechy produktu:
- 4-kierunkowy, elastyczny materiał stretch,
- odpinane worki kieszeniowe,
- kieszenie wzmocnione materiałem Cordura,
- liczne kieszenie zapinane na zamek błyskawiczny,
- szybkoschnący materiał,
- materiał: materiał główny: 84% poliamid, 16% elastan; materiał kontrastowy: 88% poliamid, 12% elastan,
- gramatura: materiał główny: 193 g/m²; materiał kontrastowy: 275 g/m²,
- kod producenta 6108.
Model 6108 to nowy poziom wygody na rynku szortów roboczych. Wykonane w całości z 4-kierunkowego materiału stretch, który zapewnia maksymalną wygodę. Kucasz? Klękasz? Często zmieniasz pozycje podczas pracy? Te szorty są dla Ciebie. Główny materiał stretch rozciąga się w 4 kierunkach. Dodatkowe elastyczne panele na plecach. Kieszenie boczne wzmocnione materiałem Cordura®, co zapewnia im wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne. Dodatkowo przednie worki kieszeniowe można przypinać oraz odpinać zależnie od potrzeb. Szorty wyposażono w liczne kieszenie, m.in. z tyłu - zapinane na zamek błyskawiczny, a także z boku - kieszeń cargo, również zapinana na zamek, z dodatkowym miejscem na identyfikator. Niesamowita swoboda ruchów oraz szybkoschnący materiał sprawiają, że są to szorty doskonałe na letnie dni!
Chcesz wiedzieć więcej o odzieży roboczej? Sprawdź nasz blog!
Wzmocnienia z Cordury
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: