Bluza robocza Snickers 2842
Bluza Snickers Workwear 2842 to lekka, dwukolorowa bluza z kapturem z odważnym, kontrastowym połączeniem kolorów. Obszerny kaptur ściągany za pomocą troków ochroni głowę i szyję przed zimnymi podmuchami wiatru, a krótki zamek błyskawiczny ułatwia zakładanie bluzy. Dużo wolnego miejsca na całej powierzchni bluzy na nadruki firmowe gwarantuje swobodę w kształtowaniu wizerunku firmy.
Bluza robocza Snickers 2842 cechy produktu:
- tkanina z podwójnym interlokiem (gęsty splot gwarantuje dobrą trwałość materiału),
- obszerny, regulowany, dwuwarstwowy kaptur,
- luźne obszycie na dole (bez ściągacza),
- przedłużony tył by lepiej zabezpieczyć plecy i nerki przed chłodem,
- kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny,
- elastyczne wykończenia rękawów,
- taśma do powieszenia bluzy na wieszaku,
- nadruk ze składem i rozmiarem zamiast irytującej wszywki,
- kod produktu: 2842.
Bluza robocza Snickers 2842 to solidna bluza do pracy, wykonana z podwójnego splotu pętelkowego (interlok), co gwarantuje jej trwałość i odporność na uszkodzenia. Wydłużony tył bluzy dobrze ochroni plecy przed zimnymi podmuchami wiatru. Bluza robocza model 2842 od Snickers Workwear może służyć jako warstwa wierzchnia w cieplejszym okresie lub jako dodatkowa izolacja pod kurtkę wierzchnią. Dyskretna wszywka Snickers Workwear, dzięki czemu bluza może służyć jako odzież firmowa czy reklamowa.
Zobacz więcej bluz roboczych w naszej ofercie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: