Półbuty robocze Grisport Sprint S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Grisport Sprint S3 doskonale sprawdzą się na wielu stanowiskach pracy. Grisport to włoska marka znana z produkcji wysokiej jakości butów trekkingowych, górskich, a także obuwia do turystyki i pracy.
Cechy produktu:
- cholewka wykonana z odpornej na ścieranie tkaniny syntetycznej Poly,
- niemetalowa wkładka antyprzebiciowa oraz lekki podnosek Carbon,
- podeszwa połączona z cholewką w systemie zgrzewania bez śladów kleju,
- elastyczna, antypoślizgowa, odporna oleje, wysokie temperatury i ścieranie podeszwa zewnętrzna,
- podszewka odporna na działanie wody,
- spełniają wymagania normy EN ISO 20345: 2011 - UNI EN ISO 20345: 2012, S3, SRC, ESD,
- kod producenta: 701603c12.
Niezwykle lekkie i oddychające buty robocze Grisport Sprint S3 zapewniają wygodę oraz bezpieczeństwo w czasie pracy. Wyróżnia je przewiewność oraz doskonała cyrkulacja powietrza wewnątrz obuwia roboczego. Wykonane są z odpornego na ścieranie materiału syntetycznego Poly. Odporna na przebicie wkładka niemetaliczna wraz z lekkim podnoskiem niemetalicznym Carbon zapewniają doskonałą ochronę stóp w czasie pracy. Półbuty robocze posiadają także podeszwę odporną na poślizg, ścieranie, działanie olei, a także krótkotrwałe działanie wysokiej temperatury. Wyposażone są również w odporną na działanie wody podszewkę. Podeszwa połączona została z cholewką za pomocą zgrzewania, dzięki czemu obuwie robocze jest niezwykle mocno połączone oraz nie ma brzydkich śladów kleju na łączeniu.
Sprawdź także inne produkty marki Grisport!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Solid Gear
Trzewiki robocze Solid Gear Tigris GTX AG High S3 WR SRC
Często wybierane do tego produktu: