Buty robocze niskie Base Roma S1P
Buty robocze niskie Base Roma S1P cechy produktu:
- Odporność podnoska 200 J (SlimCap – bez metalu)
- Obuwie antystatyczne – ochrona ESD
- Amortyzacja pod piętą – technologia Dry'n Air Comfort Cub3
- Odporność na przebicie (3 mm) – wkładka Fresh’n Flex Plus Super Light
- Ochrona noska buta i uchwyty do drabin (technologia HIFLAP)
- Obuwie bezpieczne dla wegan – brak komponentów odzwierzęcych
- Obuwie metal free – niemagnetyczne
- Chroni urządzenia elektroniczne przed wyładowaniami elektrostatycznymi
- Odporność na węglowodory
- Dostępne rozmiary damskie (10,5) i męskie (obwód 12)
- Cholewka: techniczna tkanina o wysokiej wytrzymałości
- Podszewka: antybakteryjna i przeciwzapachowa SmellStop
- Międzypodeszwa: TPU
- Podeszwa: AirTech + Tpu-Skin – przeciwzmęczeniowa, elastyczna
- Normy: EN ISO 20345:2022 S1PS ESD LG SC FO SR
RUN@WORK Rome to idealne buty robocze do wymagających zadań – lekkie, trwałe i w 100% bez metalu. Dzięki nowoczesnym technologiom HIFLAP i Dry'n Air Comfort zapewniają doskonałą amortyzację i swobodę ruchu. Antybakteryjna wyściółka chroni przed zapachem i grzybicą, a ultralekka wkładka Fresh’n Flex zwiększa komfort przez cały dzień. Model odpowiedni dla wegan i środowisk ESD – maksymalne bezpieczeństwo w nowoczesnym wydaniu.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
LG - Utrzymanie podeszew na drabinach
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Base protection Srl – Unipersonale
Via dell’Unione Europea 61
76121 Barletta
info@baseprotection.com
To może Ci się jeszcze spodobać...