Półbuty robocze Albatros Lift Impulse S1P ESD
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Model: Lift Red Impulse / Lift Blue Impulse / Lift Grey Impulse
Cholewka: trwała siatka 3D
Podszewka: oddychająca
Podeszwa: Dual Impulse - żaroodporna, antypoślizgowa, podeszwa środkowa z IMPULSE.FOAM ®
Podnosek: z włókna szklanego
Rodzaj zapięcia: sznurowane
Klasa ochrony: S1P
Kolor: czarno-czerwony / czarno-niebieski / szary
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S1P, SRA, ESD
Półbuty robocze Albatros Lift Red Impulse S1P ESD - sportowy styl
Bardzo lekkie i elastyczne buty które designem przypominają buty sportowe znanych marek. Jednak w momencie gdy spojrzymy na specyfikację techniczną butów Lift Red Impulse firmy Albatros zauważymy, że spełniają normę S1P dzięki zastosowaniu kevlarowego podnoska i wkładki antyprzebiciowej. Oddychająca podszewka oraz cholewka pozwalają na wykorzystanie tych butów we wszelkiego rodzaju halach produkcyjnych i montażowych oraz w transporcie. Cały but jest pozbawiony elementów metalowych i spełnia normę ESD - but jest antyelektrostatyczny!
Cechy produktu:
- wykonane z oddychającego materiału,
- podnosek z włókna szklanego,
- wkładka antyprzebiciowa z włókna szklanego,
- właściwości antystatyczne,
- podeszwa zgodna z normą SRA,
- odporne na krótkie działanie wysokiej temperatury (do 300stopni).
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
SRA
Pytania
Dzień dobry, mam pytanie czy można kupić nowe wkładki do tych butów ? Pozdrawiam
Jak najbardziej! Polecamy zwłaszcza wkładki tej samej marki, czyli wkładki do butów roboczych Albatros Memory Foam - będą najlepiej odpowiadały butom pod względem rozmiaru. Pozdrawiamy, załoga Baltic BHP!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Albatros
Półbuty robocze Albatros Ultimate Impulse Low S1P ESD HRO SRA
Często wybierane do tego produktu: