Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Sir Fortune Safety S3S cecy produktu:
- Niskie obuwie sznurowane z cholewką wykonaną ze skóry licowej
- Kompozytowa podeszwa środkowa typu PS oraz podnosek z włókna szklanego
- Dwuskładnikowa podeszwa z poliuretanu i gumy – wysoka amortyzacja
- Bieżnik z gumy nitrylowej odporny na kontakt z gorącą powierzchnią
- Środkowa część podeszwy odporna na ścieranie, z wypustkami zwiększającymi przyczepność na drabinach
- Wkładka z pianki poliuretanowej Memory PU – wysoka gęstość, zmienna grubość, świetna amortyzacja
- Właściwości antystatyczne
- Podszycie DRY PLUS – skuteczne odprowadzanie wilgoci i ochrona przed przegrzaniem stopy
- Dodatkowa ochrona śródstopia
- Wzmocnione sznurowadła i tylna część buta dla lepszego podparcia pięty
- TPU overcap – zwiększona odporność na ścieranie w strefie palców
- Boczne rowki odprowadzające płyny
- Głębokie, ostro zakończone wypustki bieżnika – lepsza przyczepność i efekt samooczyszczania
- System Ladder Grip – bezpieczeństwo na drabinach
- Podeszwa odporna na ciepło, kwasy, oleje, ścieranie i poślizgi
- Idealne do pracy w terenie żwirowym, skalistym i nierównym
- Spełniają normy zgodne z Rozporządzeniem (UE) 2016/425
- Normy: EN ISO 20345 Safety Class: S3S CI HI HRO FO SC LG SR, EN 61340
Wytrzymałe i wygodne obuwie robocze stworzone z myślą o trudnym terenie i długich godzinach pracy. Innowacyjna konstrukcja podeszwy zapewnia doskonałą przyczepność i odporność na ścieranie, nawet na drabinach i mokrych powierzchniach. Skórzana cholewka, amortyzująca wkładka oraz technologia DRY PLUS dbają o komfort i suchość stóp. To idealny wybór dla profesjonalistów pracujących w wymagających warunkach.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HI - izolacja od ciepła
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
LG - Utrzymanie podeszew na drabinach
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
EN 61340
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Sir Safety System S.p.A.
Via dei Fornaciai 9
Assisi 06081
sir@sirsafety.com
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: