Bluza robocza z kapturem Dassy Santos
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bluza robocza Dassy Santos z kolekcji Dassy Logix to prawdziwy must have sezonu. Wielozadaniowa bluza do pracy z kapturem w kontrastowych kolorach z elementami ostrzegawczymi gwarantuje doskonały wygląd, wygodę użytkowania oraz bezpieczeństwo.
Bluza robocza z kapturem Dassy Santos cechy produktu:
- solidny zamek błyskawiczny z osłoną,
- wykonana z mieszanki bawełny i poliestru,
- obszerny i regulowany kaptur dwuwarstwowy,
- ściągacze w pasie i na rękawach,
- wysoka stójka,
- kieszenie zapinane na solidny zamek błyskawiczny,
- kontrastowe szwy,
- ostrzegawcze kolory,
- wstawki odblaskowe,
- posiadaja certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- materiał: 65% bawełna, 35% poliester,
- gramatura aż 305g / m2,
- kod producenta: 300526.
Bluza robocza z kapturem Dassy Santos z nowej kolekcji Logix uzupełnia brakujący element w ofercie ubrań Dassy! Zapinana na zamek bluza z kapturem to jeden z ulubionych elementów odzieży roboczej wybieranych przez profesjonalistów. Nowoczesny design i kolorystyka gwarantują doskonały wygląd i możliwość wyróżnienia. Bluza Santos zapewnia nie tylko wygodę, ale również ochronę dzięki ostrzegawczym kolorom i widocznym z daleka elementom odblaskowym. Obszerny i regulowany kaptur uszyty z dwóch warstw materiału chroni przed zimnem i jest obszyty elementami odblaskowymi zwiększającymi bezpieczeństwo. Kieszenie zapinane na solidny zamek błyskawiczny pozwolą zabezpieczyć niezbędne dokumenty czy telefon komórkowy.
Sprawdź pozostałe produkty Dassy Workwear w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kamizelka odblaskowa narzędziowa Snickers 4230 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: