Kalesony wełniane Snickers 9442
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Kurtka Snickers 1102 AllroundWork 37.5® z kapturem
Doskonałe właściwości termiczne i ponadprzeciętny komfort - tak w skrócie można opisać kalesony wełniane Snickers 9442. Dzięki dużej zawartości wełny merino kalesony te zapewniają ciepło nawet w ekstremalnych warunkach.
Cechy produktu:
- idealne jako pierwsza warstwa odzieży,
- duża zawartość wełny merino,
- doskonałe właściwości termoizolacyjne,
- oddychające, odprowadzają pot i wilgoć,
- nie chłoną nieprzyjemnych zapachów,
- nie zmieniają kształtu,
- starannie wykończone,
- dopasowany krój,
- miły w dotyku materiał,
- skład: 45% wełna merino, 29% polipropylen, 24% poliester, 2% elastan.
Kalesony wełniane Snickers 9442 doskonale sprawdzą się jako pierwsza warstwa odzieży w mroźne dni, a także podczas mniej intensywnych prac. Dzianina z dużą zawartością wełny merynosów - najwyższej jakości surowca stosowanego w produkcji odzieży termoaktywnej. Produkt o doskonałych właściwościach izolacyjnych, zapewnia dobrą oddychalność, odprowadzanie potu i wilgoci, a ponadto nie chłonie nieprzyjemnych zapachów. Ergonomiczny, dopasowany krój i przyjemny w dotyku materiał gwarantują niezrównany komfort użytkowania.
Zobacz też bieliznę termoaktywną w ofercie Baltic BHP!
Wełna
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: