Bielizna termoaktywna Caterpillar Termo zestaw
Bielizna termoaktywna Caterpillar Termo zestaw składający się z koszulki longsleeve oraz spodni termoaktywnych marki Caterpillar. Wszystko czego potrzebujesz, żeby ochronić się przed zimnem i zapewnić sobie komfort termiczny. Wykonane z syntetycznych materiałów dobrze oddychają i odporwadzają wilgoć.
Bielizna termoaktywna Caterpillar Termo zestaw cechy produktu:
- wykonane w 100% z materiału syntetycznego który dobrze oddycha i odprowadza wilgoć,
- kontrastowe przeszycia żółtą nitką w barwach Caterpillar,
- elastyczna guma w pasie oraz ściągacze na rękawach i nogawkach,
- logo CAT na nogawce oraz rękawach,
- dwuwarstwowy materiał,
- skład: 100% poliester.
Zestaw bielizny termo marki Caterpillar to doskonały wybór na chłodne jesienne poranki i zimowe mrozy. Szczególnie jeśli wykonujesz intensywną pracę i potrzebujesz zarówno dobrej izolacji jak i oddychalności. Poliestrowa koszulka i spodnie zapewniają średni poziom ocieplenia oraz zapewniają wysokie parametry oddychalności. Zestaw termoaktywny CAT polecamy na umiarkowane temperatury oraz dla osób które w pracy dużo się ruszają i często zmieniają intensywność wykonywanych prac. Jeśli pracujesz w bardzo niskich temperaturach lub bardzo mało ruszasz się podczas pracy wybierz modele bielizny z większą ilością wełny merino.
Sprawdź inne modele bielizny termoaktywnej w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: