Zestaw odzieży termoaktywnej merino Dassy
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Zestaw odzieży termoaktywnej merino przeznaczony do niższej aktywności fizycznej w niskich temperaturach. Bielizna idealna dla osób narażonych na niskie temperatury, które jednocześnie nie wykonują ciężkich fizycznych prac. Zestaw termoaktywny to prawdziwy must have w okresie zimowym. Zapewnia ona doskonałą ochronę przed chłodem, dobrze odprowadza wilgoć i zapobiega przepoceniu. Zapomnij o noszeniu grubych kurtek, które krępują ruchy! Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy zestaw produktów składający się z koszulki termoaktywnej z długim rękawem oraz spodni termoaktywnych.
Cechy produktu:
- przeciwbakteryjna,
- szybkoschnąca,
- bezszwowa,
- wzmocniona,
- doskonale odprowadza wilgoć,
- materiał rozciągliwy w 4 kierunkach,
- dopasowuje się do ciała,
- zapewnia doskonałą wentylację
- testowana pod kątem substancji szkodliwych zgodnie z OEKO-TEX® Standard 100,
- materiał: 75% wełna merino, 25% poliamid o gramaturze 180g/m2,
Chcesz poznać szczegółowe dane produktów:
Sprawdź też inne propozycje z kategorii bielizna termoaktywna!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodnie termoaktywne Snickers 9409 LiteWork 37.5®
Snickers Workwear
Spodnie termoaktywne Snickers 9428 Flexiwork
Często wybierane do tego produktu: