Buty robocze wysokie z BOA Base T-Robust S7
Wysokie buty robocze Base T-Robust S3 z systemem szybkiego wiązania BOA® to solidne obuwie ochronne, idealne do pracy w wymagających warunkach. Wykonane z wodoodpornej skóry nubukowej, buty gwarantują skuteczną ochronę przed wilgocią. Wnętrze wyściełane jest izolującą podszewką PRIMALOFT, która zapewnia ciepło nawet w ekstremalnych temperaturach, chroniąc stopy przed zimnem do -17°C. Buty posiadają także antybakteryjną wyściółkę SmellStop, zapobiegającą powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Dzięki opatentowanej technologii Fortrex buty są odporne na przebicia (przedmiot do 3 mm), a perforowana wkładka Dry'n Air zapewnia doskonałą wentylację, utrzymując komfort wewnątrz buta. Podnosek SlimCap jest lekki, a jednocześnie wytrzymały, oferując ochronę przed uderzeniami do 200 J. Podeszwa Fortrex wykonana z poliuretanu i gumy gwarantuje przyczepność (SRC) oraz odporność na ciepło do 300°C przez minutę.
Buty robocze wysokie z BOA Base T-Robust S3 cechy produktu:
- Wodoodporne z izolacją przed zimnem do -17°C
- Ochrona przed ciepłem do 150°C
- System zapięcia BOA®
- Odporność na przebicie - średnica ostrza 3 mm
- Antystatyczne i amortyzacja pod piętą
- Podeszwa odporna na wysokie temperatury (do 300°C)
- Cholewka: wodoodporny nubuk
- Wyściółka: antybakteryjna SmellStop, izolacja PRIMALOFT
- Podnosek: SlimCap
- Podeszwa: guma
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...