Buty robocze Toworkfor Noseslide Urban S3
Buty robocze Toworkfor Noseslide Urban S3 cechy produktu:
- Sportowe sneakersy z pełnią bezpieczeństwa dzięki klasie ochrony S3
- Oddychające materiały – mieszanka skóry oraz materiałów syntetycznych
- Wysoka trwałość – odporność na intensywne użytkowanie
- Bardzo lekkie – tylko 593g, nie obciążają stóp
- Antypoślizgowa podeszwa z certyfikatem SRC – doskonała przyczepność na różnych nawierzchniach
- Podeszwa odporna na przebicie – wkładka Q-FLEX chroni przed ostrymi przedmiotami
- Odporność na wodę – materiały WRU zapobiegają przenikaniu wilgoci (buty nie są wodoodporne)
- Właściwości antyelektrostatyczne (A) – zabezpieczenie przed nagromadzeniem ładunków elektrostatycznych
- Odporność podeszwy na oleje i paliwa (FO) – zabezpieczenie przed substancjami chemicznymi
- Odprowadzanie ładunków elektrostatycznych – zabezpieczenie ESD
- Stalowy podnosek ochronny – certyfikowana ochrona palców
- Wkładka Comfort Insock – zwiększa wygodę
- Materiał cholewki: Mesh Space 3D – lekki i przewiewny
- Waga: 593g
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SRC - odporność na poślizg na obydwu podłożach ceramicznych i stalowych
WRU - przepuszczalność wody i absorpcja wody
Syntetyczny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
AMF LDA.
RUA S.Cipriano 658
4835-461 Guimaraes
Portugalia
info@toworkfor.pt
To może Ci się jeszcze spodobać...