




Najniższa cena produktu 349,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 35 punktów o wartości 4,00 zł
Model: Marathon
Cholewka: oddychający materiał
Podszewka: wykładzina tekstylna
Podeszwa: odporna na oleje i wysoką temperaturę guma antypoślizgowa
Podnosek: aluminiowy
Rodzaj zapięcia: sznurówki
Klasa ochrony: S3
Kolor: czarny
Nr katalogowy: B0677
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC,
Półbuty robocze BASE Marathon to najnowszy model z serii record, która odznacza się doskonałym komfortem noszenia. Bardzo dobra amortyzacja odciąży Twoje stopy szczególnie w przypadku, gdy potrzebujesz spędzić długie godziny w pracy na nogach. Wkładka buta, gruba i perforowana zapewnia odpowiedni poziom amortyzacji oraz odprowadzenie wilgoci na spód buta, by zachować Twoją stopę suchą i w komfortowych warunkach. Klasa ochrony S3 zapewni Ci pełną ochronę stopy przed zagrożeniami mechanicznymi. Kompozytowy podnosek ochroni Twoje palce a syntetyczna wkładka antyprzebiciowa zabezpieczy Twoją stopę na wypadek nadepnięcia na gwóźdź lub inny ostry przedmiot. Odważne kolory i nowoczesny design modelu Marathon sprawiają, że model ten doskonale prezentuje się nie tylko na budowie czy w magazynie ale również w biurze. Base Marathon jest chętnie wybierany nie tylko jako but roboczy ale również jako but dla kierowników, inżynierów, pracowników biurowych.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.