• Buty robocze damskie 250 S1
HIT CENOWY

Buty robocze damskie 250 S1

159,99 zł
Oszczędzasz: -13%
139,99 zł
Kolor: Różowe
  • Różowe
36
36
37
38
39
40
41
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  14 punktów  o wartości  2,80 zł

Buty robocze damskie 250 S1 cechy produktu:

  • Kompozytowy podnosek
  • Zamknięty obszar pięty
  • Obuwie antystatyczne
  • Absorpcja energii w części piętowej
  • Cholewka z różowej siateczki poliestrowej
  • Podszewka z włókniny poliestrowej
  • Podeszwa z poliuretanu (PU) z poduszką powietrzną
  • Klasa bezpieczeństwa: S1
  • Świetny stosunek jakości do ceny – zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu przy zachowaniu rozsądnej ceny zakupu

Półbuty 250 S1 COMPOSITE to lekkie, wygodne i bezpieczne obuwie robocze idealne do codziennego użytku. Kompozytowy podnosek chroni palce bez obciążania stopy. Antystatyczne właściwości i amortyzująca podeszwa PU zapewniają komfort nawet przy wielogodzinnej pracy. Przewiewna cholewka z siateczki to idealne rozwiązanie na cieplejsze dni.

Norma
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Materiał
Syntetyczny
Klasa ochrony obuwia
S1
Podnosek
Kompozytowy
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Membrana wodoodporna
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.