Buty robocze Solid Gear Vapor 3 Explore
Solid Gear Vapor 3 to rewolucyjne buty robocze, które łączą innowacyjne technologie i doskonałą wygodę, aby zapewnić użytkownikowi ochronę i wydajność w trudnych warunkach pracy.
Buty robocze Solid Gear Vapor 3 cechy produktu:
- nowoczesny desing,
- połączenie funkcjonalności i estetyki,
- wierzch buta wykonany z połączenia skóry LWG (sustainable leather) oraz wytrzymałego rip-stop,
- wygodne wiązania BOA® Fit,
- wykonana z poliestru pochodzącego z recyklingu wyściółka 3D,
- podeszwa wewnętrzna wykonana z elastycznego ETPU absorbującego i oddającego energię,
- zewnętrzna podeszwa Vibram®,
- wygodna wkładka OrthoLite®,
- certyfikat EN 20435 S3,
- norma antyelektrostatyczna EN IEC 61340-4-3:2018,
- klasa ochrony S3,
- podeszwa antypoślizgowa z certyfikatem SR, HRO (odporność na wysokie temperatury.
- Numer katalogowy: SG80017.
Model Solid Gear Vapor 3 to połączenie wygody, bezpieczeństwa ale i dbałości o zrównoważone korzystanie ze środowiska. Skóra z której zostały wykonane posiada certyfikat LWG, co daje pewność, że została pozyskana w sposób etyczny i przyjazny środowisku. Najbardziej narażone na uszkodzenia miejsca zostały wypełnione wytrzymałym materiałem typu rip stop. Wkładka ortopedyczna typu OrthoLite® zapewnia wygodę oraz komfort dla stóp również w gorące letnie dni. Antypoślizgowa podeszwa Vibram® gwarantuje długą żywotność obuwia oraz doskonałą przyczepność. Dopełnieniem całości jest niezwykle wygodne w użytkowaniu wiązanie BOA® Fit, które pozawala na szybkie zapinanie buta i doskonałe dopasowanie.
Sprawdź również inne buty robocze w naszej ofercie.
Skóra
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...