Spodnie robocze Snickers 6923 FlexiWork+ Kevlar®
Najniższa cena produktu 879,99 zł z dnia 28.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 879,99 zł z dnia 28.04.2024
Do prac podłogowych
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 88 punktów o wartości 8,80 zł
Spodnie robocze Snickers 6923 FlexiWork+ Kevlar® to elastyczne spodnie zaprojektowane specjalnie do pracy podłogowych, zapewniające zwiększoną ochronę kolan oraz swobodę ruchów w pracy na kolanach. Wykonane z wytrzymałej i mechanicznie rozciągliwej tkaniny rip-stop, doskonale sprawdzają się podczas długich godzin pracy w pozycji klęcznej.
Spodnie robocze Snickers 6923 FlexiWork+ Kevlar® cechy produktu:
- elastyczny materiał rip-stop,
- elastyczny materiał wokół kolan Full Stretch DuPont™ Armortex® Kevlar®,
- kieszenie wzmocnione materiałem Cordura®,
- pętla do wieszania spodni podczas suszenia,
- dodatkowe zabezpieczenie spodów nogawek Cordura®,
- zintegrowany pasek,
- nieregularnie uszyty przód i tył spodni,
- worki kieszeniowe z zamkami błyskawicznymi,
- system kieszeni przystosowany do pracy na kolanach,
- kieszenie zamykane na zamek błyskawiczny,
- uchwyt do mocowania identyfikatora,
- kieszenie na nakolanniki,
- norma EN 14404,
- materiał: 65% poliester, 35% bawełna; 225 g/m²,
- kod produktu: 6923.
Spodnie robocze Snickers 6923 to specjalistyczny model spodni zaprojektowany dla parkieciarzy, glazurników i innych zawodów w których wymagana jest długotrwała praca na kolanach. Tkanina rip-stop, z której wykonana jest główna część spodni jest mechanicznie rozciągliwa w czterech kierunkach i zapewnia wyjątkową elastyczność i komfort użytkowania. Dodatkowo, wykorzystany materiał Full Stretch DuPont™ Armortex® Kevlar® w obszarze kolan gwarantuje jeszcze większą trwałość i ochronę.
Spodnie zostały wzmocnione trwałym materiałem CORDURA®, co sprawia, że są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz wyjątkowo wytrzymałe. Kieszenie na nakolanniki, które spełniają wymogi normy EN 14404, zapewniają dodatkową ochronę podczas pracy na twardych powierzchniach. Regulowane zakończenia nogawek pozwalają dostosować spodnie do indywidualnych preferencji użytkownika, zapewniając idealne dopasowanie. Zintegrowany, ale jednocześnie wyjmowany, mocny pasek z łatwo odpinanym poliamidowym zapięciem gwarantuje optymalne dopasowanie i wygodę w talii.
Polecamy odpowiedni dobór nakolanników roboczych po zapoznaniu się z naszym poradnikiem doboru nakolanników.
Sprawdź inne modele spodni roboczych w Balticbhp.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Slim fit
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy dodatkowe spodni
- Kieszenie na nakolanniki
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy - Kolekcja
- FlexiWork
- Cechy dodatkowe
- Wzmocnione szwy
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|