• Pokrowiec uniwersalny Snickers 9798
  • Nowy

Pokrowiec uniwersalny Snickers 9798

159,99 zł
Cena regularna: 159,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  16 punktów  o wartości  3,20 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Pokrowiec Snickers 9798 o wielofunkcyjnym zastosowaniu, wykonany z wytrzymałego poliamidu. Zapewnia wygodny dostęp do najważniejszych akcesoriów i narzędzi.

Pokrowiec uniwersalny Snickers 9798 cechy produktu:

  • solidny materiał,
  • wszechstronne zastosowanie,
  • łatwy w zamocowaniu,
  • wygodny w użyciu,
  • wyposażony w zamknięcie z blokadą,
  • materiał: 100% poliamid.

Pokrowiec Snickers przypinany do pasów i uchwytów na narzędzia. Wykonany z solidnego materiału, wyposażony w zamknięcie z blokadą typu Cord Lock, pozwalające na bezpieczne przechowywanie akcesoriów. Łatwy w zamocowaniu pokrowiec zapewnia wygodny dostęp do niezbędnych narzędzi. Dostępny w jednym rozmiarze.

Zobacz także pasy i kieszenie narzędziowe w ofercie Baltic BHP!

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.