Worki kieszeniowe Snickers 9794
Chcesz mieć przy sobie tylko te narzędzia, które są potrzebne na danym etapie pracy? Wyposaż swój pas narzędziowy w worki kieszeniowe Snickers 9794, pomogą Ci zachować porządek w narzędziach i akcesoriach oraz pracować wygodnie.
Worki kieszeniowe Snickers 9794 cechy produktu:
- wytrzymały materiał Cordura®,
- mocowanie na rzepy Velcro,
- możliwość przypięcia do pasów narzędziowych i zwykłych pasków,
- funkcjonalne przegródki,
- dodatkowe wzmocnienia w podatnych na uszkodzenia miejscach,
- kod producenta: 9794.
Worki kieszeniowe marki Snickers znacznie ułatwią Ci pracę. Wykonane są z bardzo wytrzymałego materiału Cordura®, przez co sprawdzą się nawet w trudnym środowisku pracy. Produkt umożliwia mocowanie na rzepy Velcro do pasów narzędziowych oraz zwykłych pasków. Worki posiadają wiele funkcjonalnych przegródek, dzięki którym możesz zachować porządek w swoich narzędziach. W miejscach najbardziej podatnych na uszkodzenie zastosowano dodatkowe wzmocnienia. Pasują do wszystkich spodni i mocowań w systemie Snickers Workwear. Kod producenta 9794.
Zobacz inne pasy i kieszenie narzędziowe w ofercie Baltic BHP.
Pytania
w zestawie są dwa worki czy jeden
Dzień dobry,
w zestawie znajdują się dwa worki.
Aktualnie na stanie zostało ostatnie opakowanie.
Pozdrawiamy,
Załoga BalticBHP!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: