Pas monterski z klamrą Diggers DK538
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Large Drill Holster Pouch DK668
Pasek monterski Diggers DK538 gwarantuje komfortową pracę z najważniejszymi narzędziami i akcesoriami blisko siebie. Model ten kompatybilny jest ze wszystkimi akcesoriami Quick Click.
Pas monterski z klamrą Diggers DK538 cechy produktu:
- nowoczesna, wytrzymała klamra,
- sprzączka z unikalną regulacją,
- stalowa końcówka z klipsem,
- wykonany z wysokiej jakości tworzywa poliestrowego,
- kompatybilny ze wszystkimi akcesoriami Quick Click,
- maksymalny obwód pasa użytkownika: 145 cm,
- minimalny obwód pasa użytkownika: 70 cm,
- szerokość gąbki przylegającej do ciała: 10 cm,
- szerokość taśmy do montażu Quick Clip: 5 cm,
- kod producenta: DK538.
Pas monterski Diggers DK538 sprawdzi się idealnie do pracy w każdych warunkach. Umożliwia on przypięcie kabur oraz toreb narzędziowych za pomocą szybkiego i łatwego mocowania Quick Click. Dzięki niemu wszystkie potrzebne narzędzia będziesz mieć zawsze pod ręką, a Twoja praca stanie się wydajniejsza. Pasek narzędziowy wykonany jest z niezwykle wytrzymałego materiału poliestrowego. Wyposażony jest w nowoczesną, solidną sprzączkę z regulacją długości, która pozwala z łatwością dopasować pas do użytkownika. Długość tego modelu to 53 cm.
Zobacz wszystkie produkty z kategorii pasy i kieszenie narzędziowe
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: