Torba narzędziowa Diggers Framer Pouch DK522
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Large Drill Holster Pouch DK668
Miej swoje narzędzia zawsze pod ręką jak każdy profesjonalista! Torbie narzędziowa Diggers Framer Pouch wyposażona jest w łatwy i szybki system mocujący Quick Click, który pozwala przymocować ją do każdego pasa monterskiego.
Cechy produktu:
- porządna konstrukcja wzmocniona nitami,
- 3 duże kieszenie,
- pętle na klucze,
- solidny uchwyt na młotek,
- długość: 30 cm,
- szerokość: 30 cm,
- głębokość: 18 cm,
- materiał: poliester,
- kod producenta: DK552.
Kieszeń narzędziowa Diggers Framer Pouch doskonale sprawdzi się w każdych warunkach, nawet tych najbardziej niekorzystnych. Wykonana jest na porządnej, wzmocnionej nitami konstrukcji. Wyposażona jest w 3 obszerne kieszenie, które potrafią zmieścić dużą ilość narzędzi, pętlę ułatwiającą transport i przechowywanie kluczy oraz solidny uchwyt na młotek. Doskonale sprawdzi się jako samodzielne akcesorium. Może być także mocowana do każdego pasa narzędziowego, dzięki systemowi Quick Click, który umożliwia bardzo szybki i prosty montaż na solidny klips. Dzięki niej będziesz mieć wszystkie potrzebne narzędzia tam, gdzie są potrzebne i kiedy tylko są potrzebne.
Sprawdź także inne pasy i kieszenie narzędziowe dostępne w BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: